Really funny IM Conv

Home  \  Off Topic  \  Really funny IM Conv

So anyway my friend needed some condoms and my bro can gets em for me if i need em. So he asks me for some and i am like ok. This is in the middle of conv cause everything else wasn't important. Lol i decide to have a little fun with him lol. Ohh yeah and when he mentions about his sis thats when i told another guy that i wanted to say like we can negotiate "sis" wise ( HE has very hot sis) Pretty funny when it happened i was laughing so hard
by the way i am the screename used guy and please dont im him or me to be annoying or anything
screename used 7: all i care about is that she is hot, ass, tits, and not too stupid
shadowhand9: man
shadowhand9: you would date a brick with an ass and tits
screename used 7: ya ok i guees that trojan order goes into my wallet lol
screename used 7: NO CONDOMS FOR A WEEK!! GROUUNDED!!
shadowhand9: man
shadowhand9: come on be cool
screename used 7: u want TWO WEEKS?
shadowhand9: serg
shadowhand9: don't be a dick
shadowhand9: lol
screename used 7: TWO WEEKS IT IS!
shadowhand9: Serg
screename used 7: misspellin of my name adds 1 day
screename used 7: 2 weeks and 1 day
shadowhand9: i didn't mean it, you woudln't date a rock
shadowhand9: man
shadowhand9: Sergey
shadowhand9: you want me getting AIDS?
shadowhand9: and impregnating some girl?
shadowhand9: and getting like
shadowhand9: penis lice?
shadowhand9: Syphillis?
shadowhand9: Gonnorhea?
shadowhand9: genital warts
screename used 7: no SEX FOR U I GUESS
shadowhand9: you want yellow goo to dribble from my ding-dong, sergey?
screename used 7: u wull go back to very detailed searches
shadowhand9: !!!
screename used 7: NOVEMBER 9th at 5:00 u will be allowed to have condoms!
shadowhand9: Sergey
shadowhand9: man
shadowhand9: i'm begging you
shadowhand9: we're buddies, right
shadowhand9: come on
shadowhand9: SERGEY
shadowhand9: MAN
shadowhand9: COME ON\
shadowhand9: dude
shadowhand9: be cool man
screename used 7: THE DATE IS NOT NEGOTIABLE IN WORDS.... IT"S NEGOTIABLE BY "OTHER THINGS"
shadowhand9: what the ****
shadowhand9: i'm not gonna blow you man
shadowhand9: that is just gross
screename used 7: not u lol
screename used 7: u sick sick man
shadowhand9: man you were the one that brought it up
shadowhand9: omfg
shadowhand9: you bring up my sister
screename used 7: no i didn't
shadowhand9: i'll ****ing shoot you
shadowhand9: i'l ****ign stab your balls so hard
screename used 7: i didn't say anything about BJ's
shadowhand9: i will nail you to the wall witha pencil by the balls
shadowhand9: and leave you there to starve
screename used 7: lol
shadowhand9: ill shishkabob your crown jewels
shadowhand9: and roast them and feed them to you
screename used 7: well making me laugh takes 1 hour off!
shadowhand9: goddamnit
shadowhand9: I don't need your ****in condoms
shadowhand9: man
shadowhand9: be cool
screename used 7: "I don't need your ****in condoms"
screename used 7: and now be cool?
shadowhand9: i'll forgive you for the sister comment if you get them within the next few days
shadowhand9: man why you gotta play with me like this
screename used 7: i didn't say a single word about your sis
shadowhand9: just get them
shadowhand9: yeah you did
shadowhand9: to sergey
screename used 7: no i didn't
shadowhand9: to ahmed*
screename used 7: umm no i didn't
screename used 7: i said i wanted to say
screename used 7: i didn't say
shadowhand9: fine
shadowhand9: i'll believe you if you get that shit soon
shadowhand9: come on
screename used 7: well maybe we can negotiate
screename used 7: BJ from sarah
shadowhand9: man you gotta bring that up to her
shadowhand9: i can't offer it
screename used 7: lol
shadowhand9: i won't kick your ass for asking though
screename used 7: i will be like curzi wants to **** u so u have to give me Bj
shadowhand9: lol
screename used 7: we will see what happens
shadowhand9: but you give the condoms first
screename used 7: no i mean we will see what happens about the condoms
shadowhand9: if you dont give them first i'll kick your ass
shadowhand9: man
shadowhand9: why you gotta play games
shadowhand9: you want a quarter or something
shadowhand9: i'll do that
screename used 7: dude i am not playing anything
shadowhand9: 25 cents
shadowhand9: man you're just jealous
screename used 7: i gotta ask my bro
screename used 7: see if he can get em
shadowhand9: aight
screename used 7: we will see what happens...
shadowhand9: pshh
screename used 7: hey u take it easy on the "pshhs" before i change my mind

posted by  V-Tec

Pretty inapropriate, and might be deleted, but
:orglaugh: :orglaugh: :orglaugh:

Who were you? Were you Screen name used 7?

posted by  chris_knows

That was stupid and pointless :screwy:

posted by  99integra

I'll second that...

Little bit of advice, don't tell someone you want to do their sibling. That generally is not a good idea. :2cents:

posted by  hondaman

ya i know but i always say that and it always pissed him off. And if u think that it was pointless an dstupid then dont respond. Not that hard cause u know now a flaming war will begin

posted by  V-Tec

Yeah because you seem to be the one getting agitated

posted by  99integra

got some quick responses lol see now we are becoming more active

posted by  V-Tec

I don't understand why everyone thinks CF is becoming less active....

If there is any loss in activity, it is because we lost the ignorant annoying dickheads like Oomba, C4, 72firebird, and solar that gave people a reason to have constant posting and bickering. Personally, I would rather have the tranquility.

posted by  hondaman

what i cant figure out, is why if this guy wants to be sexually active, can't get his balls up enough to walk into a damn drugstore and buy the condoms themselves. Theres no age limit. they can not refuse the sale. it's illegal.


other option - go to like a planned parenthood place, they hand out condoms for free by the BAGFUL.

posted by  dodgerforlife

well i am pretty sure u cant since in most states it's illegal to have sex until like 17 or something. SO there would be no reason for 15/16 year old to get em then huh

posted by  V-Tec

and i think he wants to be sexually active to get over a break up... I dunno

posted by  V-Tec

Why did you post it twice? :screwy:

posted by  chris_knows

It's illegal to have sex with anyone over 18 if you are under 18. If you are under 18 and so is the other person, then it is illegal to have sex with them if there is a two or more year age difference. Otherwise, legally there is nothing wrong.

posted by  hondaman

i accidently clicked it twice so i edited the 2nd one

posted by  V-Tec

and there are different ages of consent for different states..

posted by  dodgerforlife

I don't think so in the U.S...I think that's a national standard. I could be wrong though. If so then change the ages, but the rest of it is accurate.

posted by  hondaman

i do believe in some states consent falls down to 14...

posted by  dodgerforlife

Nope, its 12 or 13 which brings up, what kind of government wants to make up laws that says kids can **** at a certain LOW age as you can see but then we can't drive, buy liquor, or smoke until we reach a higher age when you do shit older people do, god i hate hypocrytes and corruption :banghead:

posted by  99integra

To keep taxes high to put money into teenage pregnancies :banghead:

posted by  chris_knows

Are you sure about this? Because I am having difficulty seeing it as legal for a 22 year old guy to give the smack to a 14 year or younger girl...

posted by  hondaman

Wait, I meant that if you are like a 14 year old you can smack a 13-14 year old without gettin totally screwed, apparently just for Florida then :ohcrap:

posted by  99integra

Not sure if there is one in Canada, but if there is, it should be removed, winter's coming, and we need some wat to keep warm up here :laughing:

posted by  chris_knows

The age of consent in new mexico is 16...

posted by  Zalight

sorry hondaman, it wasnt quite clarified

a 14 can drill anyone up to 17. 18 and over, the adult could be charged with statuatory rape. at least thats how it works north of the border :)

posted by  dodgerforlife

age of consent here in good old New York is 17.

and i've heard that the threshhold is 4 years above and below the age...

and by definition of the constitution, this is a state by state thing. after all, it says that

so there. :laughing:

posted by  SuperJew

THEY CANNOT REFUSE THE SALE OF CONDOMS TO ANNYONE. dont you guys watch suothpark

posted by  BanffAutoSpa_ap

yeah that's a good source :laughing:

posted by  jedimario

Its true though, They have to sell to anyone.

posted by  Zalight

Um...NO!!!!!

I've been walking into Walgreens and buying condoms since I was 14. (pretty scarry to think I was just a kid back then). But yeah, I'm from the Chi also, so I know!!!

Tell your boy to man up. I heard a kid pyscologist who was asked how young was too young. She responded, the kid is too young untill the day he/she can walk into a drug store with thier head held up high and buy a pack of rubbers!!!!

posted by  elchango36

HAHAHAHAAH I thought people only spoke like that in movies! Damn thats a good one. :laughing:

posted by  Mathew

Funny, that sounds normal to me. Maybe it has something to do with the so called "Chicago" accent.

posted by  elchango36

Your Message