Is it just my imagination...

Home  \  Off Topic  \  Is it just my imagination...

... or do people get stupider every day? Before you answer, look at this (http://cgi.ebay.com/ID-SELL-MY-LEFT-NUT_W0QQitemZ5675586198QQcmdZViewItem) and keep in mind that you're looking at something woth about $1.18. :banghead:

While I'm on my rant, how about this (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6258974223&rd=1&sspagen ame=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1) for being simply amazing. Unfreakinbelievable. :doh:

posted by  vwhobo

damn, I wonder what goes through peoples head when they want to make the bid (a left nut, HEY!!!, why not spend 101 bucks on that thing). The only constant rediculous pricing I see almost everyday is when people buy food at the concession stand where I work. 6 BUCKS for large nachos and if you think its large its about 2 handfulls of chips.

posted by  salimander13

Hmm, hobo...were you searching for left nuts on Ebay? :laughing:

posted by  97Talonchik

That Bud can is ridiculous!!!!!!! $23,000 for an empty can of beer? Anyone want to buy a Civic for $50,000? It used to belong to Jessica Alba's little cousin.:laughing:

posted by  elchango36

Seriously...whats so special about the can?

posted by  Zalight

That's ludicrous lol......some people will buy anything!

posted by  Cliffy

He probably used his as payment for something else and wants a replacement.

.

posted by  theman352001

That makes no sense lol...I'm also confused with the can :screwy:

I'll sell my right nut for $20 :hi:...What's up with the video too? :laughing:

posted by  chris_knows

That's pretty outragous....

posted by  jedimario

is there something special about the can

posted by  Aondor

Yeah.. did a little reasearch and Its not supposed to exist...

posted by  Zalight

haha i was wonderin the same thing:screwy:

posted by  mx3_monster

Close, but no cigar. I lost it in a divorce.:wink2:

posted by  vwhobo

So it was either.....

payment to get rid of her

or

payment for her putting up with you

Either way, heavy price to pay. (not that I've been peeking or anything):ohcrap:

.

posted by  theman352001

Your Message