Can somebody photoshop this?

Home  \  Off Topic  \  Can somebody photoshop this?

http://i16.photobucket.com/albums/b47/99integra/IMG_0676.jpg
Old pic I know haha

http://i16.photobucket.com/albums/b47/99integra/IMG_1097.jpg
Or you can use this one whicheva is easier.

http://www.innerauto.com/store/buy.php?make_text=ford&model_text=ranger&ml= rang-r-fs-cab_2wd-006&year=1993&part_name=tail_light&brand_name=elegante&my =1&make_code

Doesn't matter which one just not the last one thats chromeish looking, I like the black and carbon fiber.

posted by  99integra

What do you want "photoshoped"? Just the lights?

posted by  Voda48

Yess I would like the like the lights put on my truck please.

http://www.autocarparts.com/images/projectZ/5%20ZIGEN%2020%20INCH%20350Z.JP G

http://www.streetdreams.org/photo/data/532/1delta_88_20_inch_wires-med.jpg< br />
http://streetdreams.org/display.php?s=Sendel&r=Style%2029&fin=Chrome&size=2 0&vehicle=Truck&category=Chrome

http://www.customwheelworks.com/images/dub/Bellagio.jpg

And if you could maybe one of these wheels or all it doesn't matter, I like the wires and the ones on the 350z. Thanks in advance

posted by  99integra

http://i16.photobucket.com/albums/b47/99integra/FRanger001.jpg

Opinions? I love it, picture those wheels with my limo tint and the stripes off, plus i have a black painted muffler tip instead of just that pipe stickin out

posted by  99integra

IMO I don't really like it, it reminds me of a caddy. I saw some black wheels with a chrome lip that didn't look to bad. Its your truck do what you like. At least it will be somewhat different than the usual wheels being put on.

posted by  salimander13

Ehh, where I live you see a lot of that shit and its really grown on me, bugs the hell outta me when you see someone take a turn and they do the 3 wheel motion shit, I always think they're gonna flip...lmao, but yeah I was thinkin bout these also..
http://i16.photobucket.com/albums/b47/99integra/FRanger002.jpg

or

http://i16.photobucket.com/albums/b47/99integra/832834225_l.jpg

posted by  99integra

Yeah...I like the second one FAR more.

And whatever you do, dont put those hideous lowrider rims on it. :laughing:

You know what sounds like a killer plan? Putting those black rims on it, lowering it just little higher than you have it in that picture, and supercharging and building up the engine to about 250-300hp. :smoke: Then there wont be a damn thing that can touch you...well, yes there will be :laughing: but they'll have a hell of a time doing it and trying to pass you.

posted by  SlipKnoT

Or not :laughing:

posted by  99integra

Aw, come on now man. Why not?

posted by  SlipKnoT

I want to get an Altima haha

posted by  99integra

I'm someone who doesn't really like trucks at all, and I think you have a damn nice one. I wouldn't change anything, at most the tailights, but leave the wheels stock!

posted by  Mathew

Haha thanks man! And I'll show you a pic of the taillights I'm gettin hold up

posted by  99integra

http://www.innerauto.com/store/buy.php?make_text=ford&model_text=ranger&ml= rang-r-fs-cab_2wd-006&year=1993&part_name=tail_light&brand_name=elegante&my =1&make_code
The black or carbon fiber ones.

http://i16.photobucket.com/albums/b47/99integra/truckcopy.jpg

Its kinda a bad chop cuh the color is off

posted by  99integra

Black

posted by  Mathew

Too each his own. I think it would look awesome (but they'd have to be big). Trucks+100 spokes=SSSSSWWWWEEEEETTTTT:mrgreen:

Just take a look at these...
http://img143.exs.cx/img143/7870/lol12uj.jpg

http://img227.exs.cx/img227/3898/img00119de.jpg

I like how they look, anyone else?

posted by  elchango36

SICKK, damn thats sexy!

posted by  99integra

ok, i gotta ask... how do u photoshop a pic of a truck to make it look like it has different rims and such???

posted by  starscream0

Why do want an Altima?

posted by  SlipKnoT

Looks like sh*t.

And so do the other 2.

So far the stock ones look the best.

posted by  Pythias2050

a$$hole much?

posted by  starscream0

If it isn't in Voda's photochop thread I'll make a write up when I have some time this week.

posted by  elchango36

Whole familys got em, I strove to be different and got my truck, I want a 5spd older Altima, or a 200sx SE-R or a Sentra SE-R with a 5spd

posted by  99integra

To each their own I've grown up around these wheels

posted by  99integra

Just giving him the opinion he asked for.

posted by  Pythias

This is the best tut that I could find without writing one.

Click me to Pimp your ride (http://www.photoshopchop.com/photoshop-tutorials/p2_articleid/32)

posted by  Voda48

All right, can you get me a higher resolution picture? If you will, I will chop your truck.

posted by  Voda48

Your Message