Car Forums  

Go Back   Car Forums > Vehicle Specific > Asian Imports
FAQ Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 08-07-2005, 05:04 AM   #1
Stem
HAHA Im Stem!
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 637
5000 a deal for 300ZX

Im heading to work now but...

Thers been a 300ZX on the side of the road for sale for bout a month or so, not sure why anyone hasn't jumped on it. But its selling for $5000 and the retail says its worth $6000. The seller didn't put any other info that i saw, but would you say thats a good deal? I dont even know what year it is, im gonna go look at it more comming home from work. So what u guys think, the 300ZX is my dream tuner car, is it a good deal?
Stem is offline   Reply With Quote
Old 08-07-2005, 05:07 AM   #2
Cliffy
CF Loafer
 
Cliffy's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: NE Hampshire, England, UK
Posts: 8,441
Quote:
Originally Posted by Stem
Im heading to work now but...

Thers been a 300ZX on the side of the road for sale for bout a month or so, not sure why anyone hasn't jumped on it.
Coz it wouldn't be worth that much if somebody jumped on it...

In good 'ol Cliffy fashion, I'll move this thread to the correct place...
__________________


Please click here for the rules prior to posting, and here to introduce yourself!

Artwork courtesy of Gregg, aka Voda48
Cliffy is offline   Reply With Quote
Old 08-07-2005, 05:17 AM   #3
VG30DE
CF Enthusiast
 
VG30DE's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 233
N/A Auto with 6 figure miles maybe? Another potential VG30 member. tight.
__________________
Wide Open and Sideways...
VG30DE is offline   Reply With Quote
Old 08-07-2005, 09:49 AM   #4
Stem
HAHA Im Stem!
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 637
...gone
shittay, i was driving to work and wasn't their no more, turned out it was the TT, OOf i blew it
Stem is offline   Reply With Quote
Old 08-07-2005, 04:30 PM   #5
thunderbird1100
CF dB-o-holic
 
Join Date: Jul 2004
Location: LSU Campus
Posts: 3,260
Quote:
Originally Posted by Stem
...gone
shittay, i was driving to work and wasn't their no more, turned out it was the TT, OOf i blew it

A TT for $5000....HAH something was wrong with it.

Unless it was a Z31 300ZX turbo. $5000 would of been a good deal for one of those if it had low miles.
__________________
1990 Honda Accord LX Sedan
Mileage Ticker: 232,400 Miles
Stereo Mods: Coming soon...

~Blow your mind~

thunderbird1100 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2005, 09:10 AM   #6
Stem
HAHA Im Stem!
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 637
NOPE IT JUST POPPED BACK UP ON THE GRID, a dealship just bought it from the guy who was selling it, its on the other side of the road now, gonna check it out soon. but if its being sold by a dealership nothing major can be wrong with it.,...
Stem is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2005, 06:29 PM   #7
thunderbird1100
CF dB-o-holic
 
Join Date: Jul 2004
Location: LSU Campus
Posts: 3,260
Quote:
Originally Posted by Stem
NOPE IT JUST POPPED BACK UP ON THE GRID, a dealship just bought it from the guy who was selling it, its on the other side of the road now, gonna check it out soon. but if its being sold by a dealership nothing major can be wrong with it.,...

We wish that were true when we bought our new '00 Town and Country from a Chrysler dealership...
__________________
1990 Honda Accord LX Sedan
Mileage Ticker: 232,400 Miles
Stereo Mods: Coming soon...

~Blow your mind~

thunderbird1100 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2005, 09:08 PM   #8
Oomba
Banned
 
Oomba's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Ohio
Posts: 1,137
Quote:
Originally Posted by Stem
NOPE IT JUST POPPED BACK UP ON THE GRID, a dealship just bought it from the guy who was selling it, its on the other side of the road now, gonna check it out soon. but if its being sold by a dealership nothing major can be wrong with it.,...




Funny. Dealers will **** you over every chance they get
Oomba is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2005, 09:14 PM   #9
72firebird
Banned
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 437
yup. dealers are the craftiest sobs out there when it comes to hiding problems. and they overcharge. take what that guy was asking (5000) and add one or two grand to that and thats what the dealership is gonna sell it for. for like 6-7 gs and the dealer probably only payed like 4500 for it. they always do shit like that. give you a shitty value when you sell/trade in to them then they turn around and up the price like 2 gs and sell it.
72firebird is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Forum Jump



All times are GMT +1. The time now is 08:28 AM.

Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2002 - 2011 Car Forums. All rights reserved.